Garderoba na poddaszu - Inspiracje

Dawno mnie nie było... Studia, nowa praca, mąż i remont, to zaprząta moje myśli ostatnio. Jeszcze, czeka mnie poprawka ze statystyki. ;)

Macie jakieś swoje wymarzone pomieszczenie w domu? Ciepła rodzinna kuchnia, czy romantyczna sypialnia? Ja rozpoczęłam planowanie mojego poddasza od garderoby, bo zawsze o niej marzyłam. Dzisiaj chciałabym wam pokazać parę moich inspiracji, którymi się kieruję planując jej wnętrze.

Nasze ubrania, nie będą zamknięte w szafach. Planujemy kupić kilka elementów z systemu STOLMEN z Ikea. Mamy jeszcze dwie komody, które znajdą miejsce w sypialni, albo garderobie. Ze względu na niski koszt, możliwość dopasowania elementów STOLMEN do skosów, to rozwiązanie wydaje mi się najlepsze.




Pod skosem planuję umieścić półki, jakieś najtańsze i poukładać na niej nasze buty. Oczywiście większą część zajmą moje ;)


Piękne prawda? Taką pięknie wyeksponowaną kolekcję ma Amber

Znajdzie się też miejsce dla moich pięknych torebek i biżuteryjnych różności. Chociaż ostatnio, ze względu na oficjalny charakter mojego stanowiska, używam głównie tej subtelnej srebrnej. Duże kolorowe kolczyki i barokowe naszyjniki zostawiam na mniej formalne okazje.


Oczywiście gdzieś stanie toaletka, chyba w sypialni, bo w garderobie nie planujemy okna.
Fajnym pomysłem, traktowanym z przymrużeniem oka, jest również oprawienie papierowych torebek. Moje nie będą tak ekskluzywne, ale znajdą się tam na pewno torebki z prezentu rocznicowego (DKNY), z pierścionka zaręczynowego (Jubirex) lub ulubionego sklepu (Mohito). 


I jak wam się podoba mój plan? Możecie coś podpowiedzieć, na co jeszcze powinnam zwrócić uwagę planując moją wymarzoną garderobę?

A to czekało na mnie, gdy wróciłam z pracy. Ulubione wino, piwo i chipsy, coś pięknego (róża), coś miłego (miś) i coś świecącego (świecidełko w kształcie serduszka z pudełeczka)


Follow on Bloglovin

6 komentarzy:

  1. Uważam, że masz fantastyczne plany na urządzenie mieszkania:) Trzymam kciuki, żeby wszystko udało Ci się tak, jak zaplanowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urządzaj urządzaj...pomysły i inspiracje odpowiednie!!!! a jak dla mnie powiało zbliżającym się powrotem do pracy.............
    zestawy z kuwetkami sa rewelacyjne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre, funkcjonalne inspiracje! Czekam na urzeczywistnienie ich i na zdjęcia ! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że oprawione torebki sklepowe z ważnych momentów życia to rewelacyjny pmysl. Ja swoja pierwsza torebkę od projektanta będę chyba z namaszczeniem przechowywać do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Półki pod skosem nie są z ikei. Wiem bo sama takie posiadam. Jest stelarz i półki w formie wysuwanych koszyków. Swoja drogą bardzo praktyczny system.

    OdpowiedzUsuń